The Love Boat
S1, E16: Miles and Tom Neville find themselves in an unsteady alliance, fighting for the same cause -- but Miles still doesn't trust him. And Charlie, Jason and Nora attempt to pull off a daring river rescue of Dr. Stephen Camp (guest star TIMOTHY BUSFIELD) to keep deadly anthrax out of the hands of Monroe. Meanwhile Rachel and Aaron are captured and threatened by Militia forces.