The Magic Bush
S18, E5: Cartman goes to Butters' home and finds out that Butters' dad owns a drone. Cartman brings Butters and Kenny to his home to fly the drone around South Park in order to spy on the whole town. While doing so, they spy on Craig's mother, undressing.