The Main Drain / Sponge-Cano
S7, E27: Squidward's complaints trigger a volcanic eruption. / SpongeBob and Patrick search for a drain on the ocean floor. / A monster terrorizes Bikini Bottom. / All the Bikini Bottom citizens disappear.