The Man Behind the Curtain
S3, E7: As his efforts to wrest control of crime in Harlan from the Crowder clan shift into high gear, mob boss Robert Quarles (guest star Neal McDonough) looks to bribe his way into power as he reaches back into Raylan’s (Timothy Olyphant) past for someone to stop his investigation.