The Mechanic Team!
S5, E11: The Mechanic Team!: Blaze stops into Gabby's Garage for a quick repair - just as she gets an alert. Three trucks need her know-how! So, Blaze and AJ volunteer to help her get on the go! (S5, ep 12)