The Memories in the Shallow Grave
S7, E1: When the Jeffersonian team identifies the remains of a woman found in a paintball field, they discover two Missing Persons reports in her file. Booth (David Boreanaz) and Sweets (John Francis Daley) interrogate the victim’s husband (guest star Brad Greenquist) and learn that she suffered from retrograde amnesia, but when squint Wendell Bray (guest star Michael Grant Terry) learns that she also survived a bullet wound, inconsistencies in her medical records uncover a surprising crime linked to her murder. Meanwhile, Brennan (Emily Deschanel) and Booth adjust to their new life as an expectant couple and deal with the forthcoming changes in their home life.