The Mistake
S2, E8: House and Chase find themselves in a serious situation after a young mother with stomach pains dies. Months later, Stacy counsels Chase prior to his disciplinary hearing, and must determine whether Chase made a mistake that ultimately led to the patient's death. She soon realises he is holding something back.