Midnight, Texas The Monster of the Week Is Patriarchy
S2, E2: Manfred offers his services to Patience and Kai after witnessing a ghost attack a guest at the hotel. Fiji suspects supernatural causes when she discovers her plants have all died, and Olivia and Lem's psychic connection becomes a source of friction.