The Name Game
S2, E10: The Monsignor resolves to help Sister Mary Eunice battle the Devil within, while the now-powerless Jude is punished severely by the possessed nun. As Dr Arden brings his experiments to a shocking end, Lana and Kit find themselves at Thredson's mercy once more.