The Truth about Franco: Spain's Forgotten Dictatorship The New Regime
S1, E2: Franco gave himself the title of Caudillo de España - Supreme Leader of Spain - and created his own rituals of power: the war hero, the family man, and the mass murderer. Franco was a man of many faces.