The nobleman of fate and the plum blossom man
S1, E3: Baek-ryeon expects Sang-hyuk, who heroically saved her from her stalker, to be the man of her destiny, but he draws the line that he does not want to be in a relationship with a human. Meanwhile, Sang-hyuk and Jae-hee run into each other at Baek-ryeon’s animal hospital. How were they related to each other in their past lives?