The Omega Man
S3, E3: Maddy finds herself face to face with an alien skeleton when she is called to a deserted warehouse in the middle of the night. However, before the evening is out, the American military storm the building, seize the skeleton and whisk it off to the nearest airbase, under armed guard. The mystery deepens when the alien later disappears into thin air. A call from the mothership? Or has Jonathan got a more rational explanation?