The One That Got Away
S5, E14: The Walkers' plans to celebrate Valentine's Day go horribly wrong when Tommy tells Sarah about another secret that Nora has kept buried since they were children. Elsewhere, Saul's hopes for a romantic evening with Jonathan are dashed when a high-profile food critic visits.