The One that Got Away
S2, E24: Jay wants nothing more than to have a quiet birthday out fishing on the lake, but the family take that as him wanting a big celebration, and in their frantic scramble to put everything together, Claire and Mitchell wind up trapped in the yard of their childhood home; Phil runs into his old college nemesis while at the mall with Gloria and Lily; Cameron gets himself into some hot water at the bakery, and the kids frantically do some creative editing on grandpa's birthday video, all of which leaves Jay with a headache.