The One Where Emma Cries
S9, E2: Joey's futile attempts to gain Ross's forgiveness for mistakenly asking Rachel to marry him only result in emergency hospitalisation. Meanwhile, an exhausted Rachel desperately searches for a solution to end baby Emma's non-stop crying.