The One Where Joey Speaks French
S10, E13: Monica and Chandler discover that their prospective adoptive child's biological father may be a `shovel killer', Ross and Rachel get dangerously close when they go to visit her sick father, and Phoebe struggles to teach Joey French for an audition.