The One Where No One Proposes
S9, E1: Due to a misunderstanding, Rachel finds herself engaged to Joey instead of Ross shortly after giving birth to her and Ross's baby girl. Meanwhile, Joey can't help taking a look as Rachel tries unsuccessfully to nurse her baby. Inspired to have a baby of their own, Monica and Chandler retire to a hospital cupboard for a little privacy.