The One Where Ross Finds Out
S2, E7: Ross and Julie announce they are getting a cat together, while Rachel gets drunk on a date and all she talks about is Ross. She decides to get closure by calling him and telling his machine she is over him. Meanwhile, Chandler regrets asking Monica to help him lose weight.