The One With Monica's Thunder
S7, E1: Everyone is toasting Chandler and Monica's engagement, but after Chandler fails to come up with the goods in the bedroom, he begins to worry about the consequences. Elsewhere, Monica thinks Rachel is trying to steal her glory when she catches her kissing Ross.