The One with Rachel's Going Away Party
S10, E16: As Rachel prepares to leave for Paris, the gang throw a farewell party for her. Instead of facing them all together, she takes each of them aside for a private goodbye. One friend is offended when he is excluded. Meanwhile, Monica barks out orders as she packs precisely for her life in the suburbs with Chandler, and they watch closely the pregnant mother of their future adopted child.