The One With The Chicken Pox
S2, E23: Phoebe's submariner boyfriend visits New York on leave from the Navy. Unfortunately, Phoebe catches chicken pox at baby Ben's first birthday party. Meanwhile, when Monica realises that Richard has no real neuroses, she worries that she is too strange for him.