The One With the Inappropriate Sister
S5, E10: After returning from another disappointing audition, Joey tries to write a play in which he can star. Meanwhile, Rachel gets a date with her neighbour Danny, but is perturbed to discover his extremely intimate relationship with his sexy sister.