The One with the Secret Closet
S8, E14: Joey rushes pregnant Rachel to hospital when she experiences pains. When Ross feels left out, Joey makes a gallant suggestion. Meanwhile, Chandler is surprised to discover what is behind the locked door of Monica's secret cupboard, and Phoebe gets the impression that Monica is enjoying one of her massages a little too much.