The One With the Stripper
S8, E8: Feeling guilty for denying Chandler a bachelor party, Monica hires a stripper to perform for him, without learning that she's a prostitute. Elsewhere, Rachel's father learns about her pregnancy and plans to give Ross a piece of his mind.