The One With the Worst Best Man Ever
S4, E22: Chandler and Joey vie for the position of best man for Ross' wedding ceremony. Ross chooses Joey after Chandler inadvertently insults Ross, but Joey loses Ross' treasured wedding ring. Elsewhere, Phoebe suffers extreme mood swings because of her pregnancy.