The Osbournes Want To Believe The Osbournes Live Again
S2, E3: Jack leaves Sharon and Ozzy's jaws on the floor with a twisted superhuman, an uninvited dinner ghost and a good old-fashioned flying saucer. Eerie evidence leaves the Osbournes contemplating the possibilities of time travel.