The Partners in the Divorce
S8, E2: The Jeffersonian team investigates the murder of a high-powered divorce lawyer with a lot of enemies. The plot thickens when the team discovers that the attorney’s wife and assistant have been hiding crucial evidence which could help solve the case. Meanwhile, Brennan tries to adjust to life after being on the run, and tensions start to rise between her and Booth as the impact of their three-month separation begins to take its toll.