The Party in the Pants
S8, E22: The Jeffersonian team investigates the murder of Jack Spindler, a successful employee at a brokerage firm by day, but a stripper by night. When the team learns how Spindler’s moonlighting affected his personal life, they start to question the people closest to him, including his stripper friend, Storm (guest star Brandon Barash). Meanwhile, Booth’s mother (guest star Joanna Cassidy) shows up after a 24-year absence in his life and makes a special request of him.