The Peanut Reaction
S1, E16: When Penny learns that Leonard doesn't celebrate birthdays, she attempts to throw him a surprise party; she is sidetracked by Sheldon, however, who unexpectedly gets to live out one of his greatest fantasies at an electronics store.