The Perfect Ten Problem/The Long Line Problem
S1, E19: Peg and Cat are judging a singing competition in which all performers must get a rating of exactly ten stars so their feelings aren't hurt. Peg and Cat try to help Richard realize his dream of being first in line for the first time.