The Pirate's Booty
S1, E4: The crew gets in hot water with Captain Jason; Magda struggles in the laundry; a pirate-themed party challenges Culver to earn his title of "Entertainment Officer," but when guests ask him to jump in the hot tub, Tumi is shocked by what she sees.