The Plague Dogs
S1, E4: After Charlie and Nora rescue Miles from the Militia, they set off to meet Aaron and Maggie. Tracking Miles and Charlie at every turn is Nate. As the gang reunites and continues on their journey, unforeseeable challenges await them.