The Plain In The Prodigy
S5, E3: When human remains are found alongside the railroad, Brennan and Booth are called to the case. The bones belong to Levi Yoder, a member of the Amish community who disappeared roughly two months prior to his Rumspringa, or exploration of the outside world. Brennan and Booth discover that Levi was a piano prodigy, and their investigation leads them to believe that his extraordinary talent may have lead him to an untimely death. Meanwhile, Cam copes with the stress that comes from being a new parent, and Booth helps keep Cam’s stepdaughter Michelle (guest star Tiffany Hines) in line.