The Plan
S5, E4: Guided by Bishop Heahmund's visions, the Saxons devise a battle plan. Ivar the Boneless continues to strategise as the Vikings undergo increasing pressure. Bjorn Ironside finds himself in a new territory and must convince the local commander that he is a trader.