The Pleasure Principle
S4, E13: Geoffrey settles back home, Lisa confronts Usman, Ed leaves the Philippines, Avery & Ash spend time with his son, Darcey rethinks her priorities, Stephanie & Erika say goodbye, Yolanda wants answers from Williams, David continues his quest for Lana.