The Plimpton Stimulation
S3, E21: Sheldon meets a famous physicist online and invites her over to the flat. Once there, she flirts with Leonard and pays a visit to him in his bedroom. Penny finds out and confronts Leonard. Meanwhile, Sheldon is irked that Leonard is showing interest in his friend.