The Presley Slide
S1, E25: Lex, Presley, and Munchy get a gig to be a part of musical artist ZooZoo's live performance and it's like a dream, until ZooZoo takes credit for Presley's dance move; in Tiny Claims Court, they prepare for the trial of the century.