The Pretty Boy Stays Over.
S1, E3: Takara and Juri invite Mito to go on a glamping trip; Mito is thrilled to go; Ruka continues to struggle with strange feelings for Mito; with Ren showing up at the campsite, it becomes one unsettling night.