The Prodigal Granddaughter Returns
S1, E1: The story of Queenie Jenkins, a 25-year-old Jamaican British woman living in south London, straddling two cultures and slotting neatly into neither. Queenie is shell-shocked when her long-term boyfriend Tom tells her they need a break.