Bethenny & Fredrik The Proof is in the Porcelain
S1, E2: Fredrik and Bethenny break the news of their partnership to their design team, but not before guests of Bethenny's cause tension. Fredrik is forced to make some compromises because of budget cuts. Bethenny gets back in the dating pool.