The Proposal
S7, E2: The crew pulls off a once-in-a-lifetime dinner, but Kevin is left with doubts about Kate's standard of service. Courtney is not impressed with her fellow crew members' behaviour. Brian makes a mistake. Ashton crosses a line with a junior crew member.