The Psychic in the Soup
S10, E11: The Jeffersonian team, with the help of Angela’s psychic friend, Avalon Harmonia, is drawn into the twisted world of fortune tellers when the body of a local psychic is found decomposing in the trunk of a tree. However, when the team learns more about the victim’s personal life, those closest to her become suspects. Meanwhile, Booth and Brennan debate the pros and cons of Christine’s new imaginary friend and the team remembers Sweets on his birthday.