The Putter in the Rough
S10, E14: The Jeffersonian team unravels an unexpectedly competitive world of mini-golf as they try to piece together the murder of the sport’s superstar. Meanwhile, Brennan is worried her father Max is reverting to his criminal tendencies and “squintern” Wendell Bray, enlists Hodgins to help him fix his girlfriend’s family heirloom.