The Queen's Husband
S1, E6: Eight-part drama series about the early reign of Queen Victoria. The royal couple's blissful happiness is threatened when Albert is publicly humiliated by the Duke of Sussex. Alarmed by her husband's discontent, Victoria is determined to use all her cunning to get Albert the respect he deserves. But Albert has his own ideas about how to prove his worth.