The Raid
S3, E17: Betty gets Cheryl's assistance to infiltrate the farm, and Archie and Veronica help an ally from his past. Jughead's attempt to stop Riverdale's drug trade puts him on a collision course with Gladys and Hiram has some surprising news for Veronica.