The Rainy Day Women
S2, E14: Rain - and it seems there are as many problems as raindrops. Kirsten, Sandy...and Rebecca. Julie, Marissa...and Alex. Lindsay, Ryan...and Chicago. Summer, Seth...and Italy. Can't rain forever, can it?