The Rankless Initiative
S1, E3: During the chaotic Black Zero crackdown on Seg's home district, known as the Rankless Initiative, Seg and Adam race to find Brainiac's deadly Sentry, while Lyta-Zod juggles her position as commander with her love for Seg.