The Rebel Flesh
S6, E5: A solar tsunami sends the TARDIS hurtling towards a factory on earth where human doppelgangers are used to mine dangerous acid. A second wave hits and the 'Gangers' separate. Can the Doctor prevent an all out civil war between the humans and the 'almost people' before the factory explodes?