The Red Wall
S2, E4: Sarah and Cal learn that the FBI is investigating the Movement. Hawk and Noa grow closer, while Mary and Sean deal with challenges to their relationship. After an outburst at the casino with Chloe, Eddie joins a support group for former cult members.