THE OFFER The Right Shade of Yellow
S1, E4: With Marlon Brando and Al Pacino in contention for leading roles, Ruddy is caught between Evans and Coppola and must pick a side; after gaining Joe Colombo's support, Ruddy gets an uncomfortable glimpse of his new friend's loyalty.